Cum sa pierzi bani si potentiali clienti folosind Google Adwords

La invitatia lui Ionut Munteanu am sustinut o prezentare la Lumea SEO PPC despre cum poti pierde bani foarte usor folosind Google Adwords. Intregul eveniment a fost despre continutul site-ului – factorul care influenteaza in mod direct rata de conversie.

Cum sa pierzi bani si potentiali clienti prin adwords

Vezi mai multe prezentari realizate de mine aici.

Pentru inceput am explicat relatia dintre cuvant cheie – reclama text – continut (landing page). Aceasta relatie este de baza atunci cand lucrezi la promovarea prin Google Adwords.

Cuvantul cheie este ceea ce un potential client cauta pe Google pentru a gasi produsul promovat de noi. Printre primii pasi in Google Adwords este generarea unei liste cat mai mari de cuvinte cheie pe care credem noi ca le-ar cauta viitorii nostri clienti.

Reclama text trebuie sa fie raspunsul cautarii facute pe Google. In prezentarea mea, pornind de la un cuvant cheie am analizat rezultatele Adwords de pe prima pagina si impreuna cu cei din sala am incercat sa vedem care reclame imi ofera ceea ce am cautat eu si care nu.

Continutul paginii destinatie este ceea ce-l face pe vizitator sa se decida in procesul de cumparare. Este foarte important cum structurezi continutul si cum ii scoti in evidenta ceea ce a cautat el. Pagina destinatie trebuie sa respecte promisiunea facuta in reclama Adwords. Vizitatorul trebuie sa gaseasca foarte usor ce a cautat el.

Pornind de la aceasta relatie si cuvantul cheie jucarii educative am analizat pe rand fiecare reclama din Google Adwords de la momentul in care am facut prezentarea, precum si continutul de pe pagina destinatie unde trimiteau reclamele. Impreuna cu cei veniti la eveniment am incercat sa ne dam seama ce promisiuni ni se fac in reclamele Adwords si cum sunt respectate acestea in pagina destinatie.

Ce va recomand eu este sa faceti acelasi lucru:

– porniti de la cateva fraze pe care faceti Adwords (ideal ar fi sa fie cele mai profitabile)

– analizati reclamele si paginile destinatie ale competitiei

– comparati acele pagini cu pagina voastra

Cum sunt reclamele text ale competitiei fata de a voastra? Ce continut foloseste competitia pentru a convinge?

Despre Cristian Ignat

Fondator @Canopy, CEO @Aggranda. Sunt pe LinkedIn (Cristian Ignat)
Acest articol a fost publicat în Google Adwords. Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *