Online-ul, mai prietenos decat offline-ul

Cumparaturi Online

Tot timpul vei primi cel putin un „multumesc”

De cate ori vanzatoarea a uitat sa-ti multumeasca pentru produsul cumparat? De cate ori persoana de la ghiseu parea obosita sau plictisita si nu avea chef de tine?In cate contexte ai zis tu „multumesc” sau „o zi buna” si nu ti s-a raspuns inapoi?

Daca ti se par cunoscute si te-ai cam saturat de asemenea situatii, solutia este online shopping! Cu siguranta ti se va multumi pentru comanda facuta, ti se va ura pofta buna si uneori vei primi chiar discount-uri fara sa ceri, etc.

Nu astepti la coada

De ce trebuie sa stau la coada cand trebuie sa dau bani pentru un serviciu? Mi se pare cea mai stupida chestie posibila. Multe companii  mari, de care de altfel depindem, nu au indeajunse ghisee/angajati pentru cati abonati au. Sunt nevoit sa pierd din timpul meu ca sa le ofer bani. Si asta nu s-a terminat, in sistemul de stat dupa ce ai stat la coada te mai trezesti si cu o persoana care tipa la tine ca nu ai completat nu stiu ce camp. WTF ?

Iti achiti facturile, cumperi la orice ora sau pur si simplu cand ai chef, din scaunul tau de acasa – online 🙂

Interactionezi, intrebi, te documentezi

Fie ca ai nevoie de mai multe informatii, fie ca doar esti curios si pui prea multe intrebari, exista riscul ca  persoana de la ghiseu sa se uite din ce in ce mai dezaprobator  la tine.

Online poti sa analizezi cat vrei de pe site, sa intrebi cat doresti – ti se va raspunde cu siguranta tot timpul. Practic poti tergiversa cat vrei luarea deciziei de cumparare, pentru a fi sigur ca ai facut alegerea potrivita si asta pentru ca nu sta pe capul tau nici o vanzatoare “bine intentionata”.

Despre Cristian Ignat

Fondator @Canopy, CEO @Aggranda. Sunt pe LinkedIn (Cristian Ignat)
Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat cu , . Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *