5 Motive pentru care sa aplici la Market Motive

Market Motive este un startup a lui Avinash Kaushik, care in aproximativ 5 ani a devenit lider mondial in traininguri de marketing online. Eu am aflat de ei  in 2010 pe blogul lui Avinash, care m-a convins usor ca trebuie sa le accesez resursele. Am sa scriu cateva motive pentru care ar trebui sa faci acest curs – din postura unei persoane care a facut masterul la ei:

1. Super Mentori

In primul rand toti profesorii sunt guru in domeniile lor. Daca activezi in online marketing si nu ai auzit de Avinash, Bryan Eisenberg, Brad Geddes sau Todd Malicoat iti recomand sa incpi cu oricare din cartile care se potriveste cel mai bine cu domeniul de activitate:

Web Analytics: An hour a day

– Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity

– Always be Testing: The Complete Guide to Google Website Optimizer

– Call to Action: Secret Formulas to Improve Online Results

– Waiting for Your Cat to Bark?: Persuading Customers When They Ignore Marketing

Advanced Google Adwords Second Edition (prima editie este de departe cea mai buna carte despre Adwords pe care am citit-o!)

Toti profesorii sunt super calificati in cursul pe care il predau si lucreaza cu companii care au bugete de zeci si sute de milioane de euro alocate mediului online.

2. Acces la resursele din toate materiile

Unul dintre cele mai mari beneficii care mi s-a parut mie este faptul ca indiferent la care curs aplici, ai acces la resursele din toate materiile. Eu spre exemplu am terminat cursul PayPerClick, insa faptul ca am putut vedea cursurile de Analytics si Usability a fost super wow. Pe scurt, platesti pentru un singur curs si ai acces la toate. Mai mult decat atat, daca ai timp de invatat, poti sa-ti iei certificarea la mai multe cursuri chiar daca ai platit unul. Eu din pacate nu am stiut asta pentru ca sigur imi dadeam si alte examene.

3. Webinarii lunare

Cand am facut eu masterul, in fiecare luna se tinea cate un webinar pentru fiecare materie. Asta inseamna cam 6 webinarii. Marele avantaj al acestor webinarii este faptul ca se discuta informatii fresh, teste facute de ei pe clienti mari, idei si strategii ale brandurilor mari si foarte mari. Plecand de la astea, iti vin o groaza de idei pe care poti sa le pui in practica la firma la care lucrezi sau clientilor pe care ii promovezi.

Fiecare webinar are o sesiune de intrebari si raspunsuri care te ajuta sa intelegi mai bine ce s-a vorbit.

Periodic, poti sa trimiti un site pe care ti-l analizeaza profesorii si prezinta analiza si sugestiile intr-un webinar. Pe mine m-au ajutat de exemplu cand am lucrat cu UNICEF.

Webinariile la care poti participa daca te inscrii pana la sfarsitul lunii sunt:

Conversion Workshop: Optimizing for Mobile – Bryan Eisenberg, 24 Aprilie

SEO Workshop: Valuation of Your Organic Search Traffic – Todd Malicoat, 26 Aprilie

Web Analytics Workshop: Cartless Conversions: Tracking Conversions Without A Shopping Cart – Avinash Kaushik, 27 Aprilie

Fundamentals Workshop: Creating Content That Sells – Matt Bailey, 30 Aprilie

4. Ask the experts

Pe toata durata cursului, ai acces la forumul privat unde poti pune intrebari si iti raspunde profesorul caruia ii adresezi intrebarea. Iti recomand ca inainte sa te apuci de curs, sa-ti faci o lista cu probleme de Analytics pe care le-ai avut si nu le-ai rezolvat, studii de caz pe contul actual de Adwords si provocari pe care nu le-ai solutionat, site-uri pe care vrei sa le imbunatatesti din punct de vedere al uzabilitatii.

Acesta poate fi si un mediu in care sa cunosti oameni pasionati de acelasi domeniu in care activezi.

5. Diploma

La sfarsitul cursului vei da un examen si vei prezenta un proiect in fata profesorului de curs. Nu mai tin minte exact care este punctajul minim de trecere, dar cursurile fiind foarte bine structurate inveti usor – mai ales daca iti si place domeniul 🙂

Tinand cont ca sunt deja foarte multe persoane care au luat certificarea de Adwords si Analytics de la Google, aceasta diploma poate fi o diferentiere si un mod prin care sa iesi in fata. Pe mine ma ajuta mult in prezentarile pentru clienti faptul ca am un master pe care nu-l mai are nimeni momentan. Adaugand aceasta certificare in CV-ul tau, cu siguranta va face diferenta!

Recomand cu incredere aceste cursuri atat celor care sunt juniori, cat si celor cu o experienta mare in oricare din domeniile predate la MarketMotive.

Pentru mai multe detalii vizitati http://marketmotive.2parale.ro/

Am gasit si 3 prezentari sustinute de Bryan, Brad si Avinash care sper eu sa convinga ca aceste cursuri merita toti banii.

 

Despre Cristian Ignat

Fondator @Canopy, CEO @Aggranda. Sunt pe LinkedIn (Cristian Ignat)
Acest articol a fost publicat în Google Adwords și etichetat cu , . Salvează legătura permanentă.

4 răspunsuri la 5 Motive pentru care sa aplici la Market Motive

  1. Georgiana spune:

    Interesant…. 🙂

  2. cristi spune:

    salut,

    as dori sa ma incriu si eu la acest curs, vad ca pretul este undeva la 3500 euro si doream sa stiu ce costuri mai sunt(cazare,intretinere….)

    merci,
    cristi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *