Publicitatea TV este in scadere

Daca cei de la Hot News spun ca publicitatea TV este in scadere in Romania dand exemple pe fiecare post de televiziune in parte, conform unor analize realizate de specialistii de la eMarketer, piata online din Statele Unite ale Americii este intr-o continua dezvoltare. Daca si la noi a inceput sa scada investitia in publicitatea tv, poate din cauza crizei sau a altor considerente, cert este ca pe viitor publicitatea online ar putea castiga din ce in ce mai multi adepti tocmai pentru ca bugetul destinat promovarii pe internet este minim iar potentialii clienti sunt nenumarati.

Sunt ferm convins ca publicitatea online din Romania va fi in mare crestere in viitorul apropiat. De ce cred asta ? In primul rand ca piata online de la noi este foarte putin exploatata, apoi inca nu se cunosc clar beneficiile publicitatii online raportate la investitiile offline.

Hmm … voi v-ati investi banii in publicitatea online? Daca nu, de ce ?

Despre Cristian Ignat

Chief Canopyst @Canopy. Sunt pe Twitter (@CristianIgnat) si pe Google+ (Cristian Ignat).
Acest articol a fost publicat în Publicitate și etichetat cu , . Salvează legătura permanentă.

Un răspuns la Publicitatea TV este in scadere

  1. amy spune:

    Pana acum in Romania nu existau multe firme cu buget mare pentru adwords (de ex) si acele putine , tineau campaniile la intamplare. Cred ca ai dreptate, anul asta piata se va orienta mult spre publicitatea online, si mai mult spre PPC (nu spre banners advertising)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *